Купівля товарів в зарубіжних інтернет-магазинах: що потрібно знати?

30 серпня 2018

При всьому достатку українського ринку, користувачі все частіше роблять покупки не в місцевих магазинах, а в іноземних. Здавалося б, навіщо, якщо все це рано чи пізно з’являється в українських магазинах? Причина проста іноземні магазини дозволяють заощадити кругленьку суму.

Ціна того ж товару в Україні включає в себе безліч накруток, зборів і т.д. і, зрозуміло, ніхто не хоче платити в Україні до 3 тис. гривень за джинси Levi's, якщо в США їх вартість не перевищує $ 30, тобто куди менше навіть 1 тис. гривень. З китайськими магазинами ситуація ще цікавіша –  всі ці товари, якщо їх хоча б потроху пускають на ринок і на них є попит, так чи інакше з’являються на українському ринку повсюди і коштують втридорога. Українці це давно помітили і цілком логічно, що сенсу в покупці китайських товарів в Україні вони не бачать, адже точно такі ж товари можна купити в Китаї з безкоштовною доставкою в Україну в кілька разів дешевше.

Єдиний мінус – чекати доставку потрібно довше, але економія виправдовує очікування. Люди це розуміють і погоджуються чекати. У той же час, для успішних покупок за кордоном потрібно знати ряд нюансів і враховувати їх, щоб не підвести себе ж з термінами і не витратитися більше, ніж розраховуєш.

1. Моніторьте ціни на товари

У жодній країні немає товарів, ціни на які були б єдиними у всіх магазинах або відрізнялися несуттєво. І так, в іноземних магазинах ситуація також не буває такою, щоб найвигідніші ціни були в одному магазині, щоб можна було знайти його і купувати тільки там, точно знаючи, що тут все найдешевше. Як і в Україні, всі товари в одних магазинах дешевше, а в інших дорожче. Тому перш ніж робити замовлення і оплачувати покупку, варто промоніторити обраний товар на сайтах порівняння цін, яких там теж в надлишку, точно так, як перевіряєте умови МФО, коли берете експрес кредит. Як і на подібних українських сайтах, вам потрібно ввести назву товару в пошук і сайт видасть вам всю інформацію про ціни в різних магазинах. Це важливо, тому що різниця буває дуже істотною.

2. Купуйте безпосередньо у виробника

Найвідоміші на сьогоднішній день ресурси в Китаї і США часто співпрацюють безпосередньо з виробниками і дозволяють їм продавати свої товари на їх майданчиках, як і звичайним продавцям, і інтернет магазинах, які використовують великі платформи для продажу. Відповідно, у вас є можливість купувати кращі товари без посередників.

3. Коректно розраховуйте доставку

Звиклі до популярних магазинів, які надають таку послугу як доставка абсолютно безкоштовно, користувачі часто роблять помилку, не перевіряючи умови доставки товарів з інших магазинів. Особливо часто це трапляється на тих майданчиках, де платформою користується безліч продавців, у кожного з яких свої умови. Так, більшість таких прагне дотримуватися стратегії платформи, обраної на початку шляху, але далеко не всім це вдається, а тому важливо ретельно перевіряти умови доставки і, якщо вона платна, зробити все можливе, щоб знизити її вартість. Так, якщо ви замовляєте кілька пар взуття у одного продавця, бажано домовитися про те, щоб вам розпакували його і перепакували в одну загальну коробку, щоб зменшити обсяг і вагу вашої посилки. Так ви уникнете неприємного сюрпризу з великою переплатою за доставку і не будете змушені шукати гроші в борг, якщо таких грошей у вас не виявиться.

Сподобалося?

162

Читайте також

04 грудня 2019

Дана глава нашого дослідження присвячена розміру активів МФО. Лідером рейтингу, як і рік тому, стала компанія «Центр Фінансових Рішень», яка веде свою діяльність під брендом «КредитМаркет». Однак якщо раніше вона випереджала конкурентів з великим відривом, то за підсумками 2018 року, компанія Moneyveo скоротила цю дистанцію, збільшивши свої активи більш ніж в 2 рази. «ШвидкоГроші» теж намагаються наздогнати лідерів таблиці - їх активи збільшилися більш ніж в 1,5 рази.

04 грудня 2019

Проаналізувавши дані звіту Нацкомфінпослуг, ми виявили, що лідером за таким показником, як фінансовий результат до оподаткування, стала компанія «Споживчий центр», що працює на ринку під брендом «ШвидкоГроші». За 2018 рік вона зуміла заробити на 30% більше, ніж в 2017 році.

04 грудня 2019

Ринок мікрофінансування в Україні продовжує стрімко розвиватися і рости. Безумовно, попит народжує пропозицію - українцям потрібна альтернатива банківським кредитам, щоб брати гроші в борг швидко і без відмови.

Коментарі

Залишити
Коментарі відсутні, ваш буде першим.